Utflykt till Kullaberg

En dag åkte vi till kullbarg och vadnrade runt i skogen.


Andreas var måttligt road över att få agera modell för att jag skulle få testa olika saker med nya kameran, och för att jag inte hade något annat, lika roligt motiv, att tillgå =)


Det blev en del bergsklättring för att komma till vårt mål...


Äntligen framme vid konstverket Nimis, som är byggt av enbart drivved! Lite snirkligt att ta sig både dit och igenom och efter några meters vandring genom konstverket bestämde vi oss för att fuska och gå på de stora stenarna bredvid istället. Sen tog vi oss en välbehövlig paus och jag lekte runt med kameran och tog massa "konstnärliga" bilder.


Mitt favoritmotiv igen, en av många bilder som jag tycker blev riktigt fin :)

'
Efter en lång och brant vandring tillbaka började energin att sakta men säkert försvinna, men lite soligt väder piggade upp mig i alla fall! Väl framme där vi parkerat bilen tog vi oss en välförtjänt fika på hembyggdgården!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0