Man skulle kunna tro att det är julafton i morgon

I morgon är det äntligen dags för årets salsakryssning! Ska bli så himla roligt! Jag är sjukt pepp och det känns nästan som dagen för julafton. Jag har lagt fram olika förslag på klänningar som jag kan ha på mig. Eller jag har bestämt vilken jag ska ha på kvällen, men dagen efter vet man ju aldrig vad man känner för, det får man se...

Förra året vad en smärre katastrof på denna kryssning så jag helt plötsligt samma morgon blev vädigt sjuk och hade ont i magen och halsen hela kryssningen. Så det blir verkligen revanch den här gången. Nu ska det dansas hela natten. Extra roligt är att Lars och Rolf som brukar spela på club bachata här i Stockholm varannan onsdag kommer att köra ett bachata-golv på kryssningen!

Jag har idag laddat med träning, powernap, promenad i det fina vårvädret samt middag hos föräldrarna. Resten av kvällen ska jag ägna mig åt godisskålen och Tv'n :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0