Andra veckan i Salta

De senaste dagarna har vi haft fullt upp! I två dagar var vi på en camping och bodde i en liten söt stuga. Första kvällen grillade vi kanin, framtassar, jättegott! Sen var vi och red en liten tur uppe i bergen. Första dagen var det sjukt kallt och ridturen tog i princip hela dagen. På eftermiddagen var vi hos Diegos moster och titttade på deras hus de håller på att bygga och fikade lite och lekte med katterna. Dag två på campingen var det däremot strålande sol och jag lyckades bränna mig på en timme eftersom jag inte tagit någon solkräm då det var askallt när vi åkte dit, men bättre färg än ingen färg...eller? I alla fall så grillade vi igen med Diegos pappa och fru innan vi åkte tillbaka till stan, supergött!
Diego kirrade kaninen :D
Min häst var superglad men Diegos var skitsur hahaha
I förrgår red vi tur hela dagen ute på vischan, jättefin natur och massa kaktusar <3 Eftersom jag hade brännt mig ordentligt dagen innan blev det till att rida med långärmat i hettan. Dålig tajming, men kanske tur ändå eftersom vi red förbi en massa växter med minikatusar på som gillade att fastna i min tröja...
Igår åkte vi tåg heela dagen, långt upp i bergen, också sjukt fin utsikt. Men efter 16 timmar på ett tåg var vi ganska döda, vi hade tänkt gå och dansa på kvällen men det blev ju inget av kan jag säga.
4200 m.ö.h.
Förutom alla dessa äventyr har vi varit och spelat bowling, dansat och åkt motorcykel <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

Shit vilket äventyr - helt fantastiskt!!!!! Men lova att du kommer hem, du får inte fastna där!! <3 PUSSPUSS!

2012-04-02 @ 00:34:28
Postat av: ONKEL.H

Supernice!! Men du kan inte ha stödet nerfällt när du kör.

2012-04-03 @ 15:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0