Friday igen

Jag pallrade mig upp ur sängen i morse och kände efter i ungefär en kvart innan jag bestämde mig för att jag mådde tillräckligt bra för att gå till jobbet och att sitta hemma och dega var alldeles för tråkigt. Dagen bjöd på många trevligheter. Den började men att jag möttes av Data-Kalle som var där för att ge mig och Carro en ny dator. 27" iMac med CS5 också, jo jag tackar! Ungefär hala dagen gick åt till att installera den, eller att Kalle skulle installera allt på den åt mig, så under tiden agerade jag slav och sprang och hämtade te och kaffe åt min kära redaktion.
Inte nog med denna lilla present så bjöd mina kollegor mig på godis de insamlat från gårdagens julgransplundring som jag missade på grund av sjukdomen. Schysst att jag fick ta lite del ändå :)
Avslutade arbetsdagen med att köp med mig en pizza hem som jag nu avnjutit framför reprisen av "Sveriges mästerkock" som jag redan sätt.
På tal om mat har jag hittat en jättebra matblogg med massa recept som verkar sjukt goda. Än så länge har jag förvisso inte provat något, men jag har två på lager som jag planerar att prova i alla fall:

- Pastasås med kyckling och bacon

- Kakor, ser sjukt goda ut, men mycket pill!? Well vi får se hur det går...


Kommentarer
Postat av: Hernan Martínez

Sounds like a great day :)..

2012-02-03 @ 20:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0