Hej måndag, jag välkommnar dig

Så har ännu en helg passerat och ingen är gladare än jag. Helgen har spenderats i hemmets lugna vrå i hopp om att vara helt kurerad tills imorgon. Så har fallet dock inte blivit. Det kliar i halsen och jag hostar, så det blilr till att ignorera istället och hoppas det ger sig då.

Igår såg jag melodifestivalen och älskade Sean banan. Bara för att han är så sjukt rolig och klockren i sina skämt med sverige. Hans film kan ju inte vara annat än bra. Måste säga att Loreen var överaskande bra också, brukar inte gilla henne i vanliga fall. Förutom detta blev det skämskudde på programledare 3 (Gina?) och tyst småfnissande för mig själv åt pausunderhållningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0