tiden snälla gå

Jag har så fullt upp att jag glömmer att skriva här då och då. När jag jobbat klart är det oftast något som händer, det har varit massa olika event, massa dans och jag har börjat träna!

Idag är jag hyfsat mör. Jag och Anja var ute igår och skakade rumpa på club caribe. Efter att vi ägt dansgolvet i ungefär tre timmar (lagom självsäkert haha) så satte vi oss på tuben smått utslagna. Eller ja först satte vi oss och väntade i 30 minuter på att den skulle komma. Sen var det några idioter som började gå på spåret framför oss, som resulterade i ännu ca 40 minuters väntan. När tåget sen begav sig stannade det i skogskyrkogården och meddelade "nu vänder vi och åker mot stan igen, ni får ta nästa tåg mot Farsta". Tack för den, klockan 4 på natten. Till slut vid halv 5 kom jag i alla fall hem, thank god. Det är farligt att dansa. Jag har dessutom blivit stämplad på foten och sparkad på benet från veckans andra dansbravader som resulterat i sår och blåmärken, bäst att ta det lite lugnt en stund nu!

Ikväll har jag lytt mitt eget råd och suttit hemma och kollat på melodifestivalen och druckit cola. Imorgon är det träningspass som står på schemat, bodyshape. Dags för min kropp att skräpa till sig :D Jag har också varit på träningsvägledning så nu har jag ett schema för hur jag ska gå till väga i gymmet för att fixa till min rygg. Heja mig!

Det är sjukt bra att vara så upptagen för då går tiden ännu fortare. Idag är det exakt tre veckor kvar tills jag åker till Argentina!!! <3 Väntan börjar bli sjukt jobbig, ju närmre man kommer desto mer längtar man. Än så länge fungerar min taktik att hålla mig upptagen ganska bra, gissar dock att sista veckan innan kommer bli olidlig.
Nu ska jag gå och lägga mig så att det blir en dag närmre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0