Hejdå 2011

Lat som jag är så snodde jag en mall av någon slags årssammanfattning av Ida, tackar tackar, för listan. Här kommer den så slipper jag skriva en lång krönika.

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja säkerligen, typ salsakryssning och London är väl två saker som hade premiär i år.

2. höll du några nyårslöften?
Jag ger aldrig några nyårslöften eftersom jag ändå aldrig håller dem.

3. blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Nix får nog vänta några år till på det.

4. dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov för det.

5. vilka länder besökte du?
England, London 2 gånger för första gången, tjohej!

6. är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Är nog hyfsat nöjd med 2011, hoppas 2012 bjuder på lika mycket härliga stunder.

7. vilka datum från 2011 kommer du alltid minnas?
Salsakryssningen på valborg, min examensdag 1 Juni.

8. vad var din största framgång 2011?
Helt klart att jag tog examen, men gjorde även stora framgångar inom dansen, lärde mig bachata, merengue, salsa och zouk.

9. största misstaget?
Jag ångrar sällan saker, gjort är gjort och det hände förmodligen av en anledning. Jag kan inte komma på ngt big misstake just nu i alla fall, så förmodligen gjorde jag inget.

10. har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld har man väl varit, men ingen svininfluensa i alla fall!

11. bästa köpet?
Min fina lägenhet!!

12. vad spenderade du mest pengar på?
Det beror på om vi snackar mina pengar eller bankens, men lägenheten var ju inte gratis. Förutom livsnödvändiga kostnader som boende och mat spenderade jag förmodligen mest pengar på kläder och dans.

13. gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker har gjort mig glad 2011, fantastiska människor som jag kommit riktigt nära framför allt.

14. vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2011?
Danza kuduro – Dom omar som gick på högvarv under examensveckorna, un beso – Aventura.Och massa andra danslåtar.

15. var du gladare eller ledsnare 2011 jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag, åren flyter ju ihop mycket. Slutet av 2011 var definitivt bra i alla fall.

16. vad önskar du att du gjort mer?
Dansat ännu mer! Kanske tränat lite också, men sådant kan man inte ångra i efterhand. Mina muskler byggs av cola.

17. vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig i förväg.

18. hur tillbringade du julen?
Men familjen och släkten i vanlig ordning.

19. var du kär 2011?
Ja.

20. hur många one night stands?
Nada.

21. favoritprogram på tv?
All reality-tv, bonde söker fru, ensam mamma söker, robinson, idol osv…

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Det finns inga människor jag hatar, men ogillar mer kan man nog säga.

23. bästa boken du läst?
Twilight-böckerna!

24. bästa musikaliska upptäckten?
All den fantastiska dansmusiken.

25. något du önskade och fick?
Ja J

26. något du önskade och inte fick?
Förmodligen det också, men mins inte vad.

27. årets bästa film?
Twilight och Harry Potter

28. vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag var på landet med familjen och firade midsommar.

29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns ju alltid saker som kan bli bättre, men overall är jag nöjd.

30. hur skulle du beskriva din stil 2011?
Bekväm.

31. vad fick dig att må bra?
Mina vänner, pojkvän, familj, jobb…

32. vilken kändis var du mest sugen på?
Diego Luna!

33. vem saknade du?
Jag saknade ofta Agnes, Sofia, Emelie och Madicken och alla andra vänner bodde långt ifrån mig och som jag sällan hade tid att träffa.

34. gjorde någonting dig riktigt ledsen?
Ja men livet går vidare ändå och blir bra igen =)

35. de bästa nya människorna du träffade?
Alla jag träffat genom dansen och mina härliga arbetskamrater.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0