Uppdatering från bushen

Tillbringar den här helgen på landet med familjen. Här är det lugnt och tyst och framför allt väldigt mörkt, och kallt också för den delen. Ångrar mig lite nu att jag inte tog den varmaste jackan. Tänkte väl att jag ska sitta i stugan och kura för det mesta.
Började med att gå en runda runt tomten och kunde konstatera att vattnet står över halva ängen så att roddbåten nästan ligger i sjön igen och att stormen (Dagmar eller Emil? Who knows) har rivit ner flaggstången vid bryggan. Den andra flaggstången sår på halv svaj så den får väl stå tills den faller i nästa storm.
Sen på eftermiddagen var vi hos grannarna och fikade och pratade och klappade katterna :)
Nu är det snart dags för middag här och sen ska jag till Emelie och kolla på film, snacka skit och äta ostbågar och dricka cola. En vanlig fredag med andra ord, typ.

Har även rensat lite av förråden nere hos mormor och morfar, så nu ska jag uppdatera mitt kök, eller neddatera snarare men fina gamla skålar och tårtfat och lite andra nödvändiga och fina saker :) Tackar tackar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0