Måste bara skryta en smula för att jag är så nöjd :P

Idag har nog varit en utav de urtigaste dagarna på länge. Började med att jag vaknade klockan 6. Förvisso somnade jag om (tack och lov). Men klockan 9 var det uppstigning för tvättiden började klockan 10. När jag lagt i första tvätten så satte jag igång sista storstädningen innan det är dags att åka till Arlanda och hämta hem min framtida sambo :D.
Jag har plockat undan alla saker, gjort plats på hyllor, i lådor och i skåp. Sen var det dammning av alla bord, fönsterbräda skrivbord, tv, bokhylla och så vidare. Emellan rundorna till tvättstugan (i ösregnet) satte jag igång med köket, torkade av alla ytor, skrybbade med rengöringsmedel osv. Dammsugning av hela lägenheten och även skurning av golv!
Tror inte att min lägenhet ens var så här ren när jag flyttade in eftersom de som bott här innan inte brytt sig om att flyttstäa för 5 öre. Känns väldigt skönt!
Lagom till ungefär klockan 1 var jag klar med allting och blev genast rastlös. Jag hade ju tänkt att städningen skulle ta hela dagen! Som tur var loggade Ida in och jag fick tilfälle att fördriva tiden med att skryta om min prestation här hemma haha.

I brist på mer omrden att städa bänkade jag mig sedan framför tv'n. Nu är det färgning av håret som pågår och sen tänker jag ta kväll. Ska nog se dirty dancing 2 havanna nights och äta ostbågar och dricka cola :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0