Första dagen i Argentina

Nu är jag äntligen framme! När jag satte min på planet i Stockholm, väldigt nervös och med ett mindre illamående, trodde jag aldrig att jag skulle komma fram. Jag kunde inte tro det förrän jag faktiskt var framme. Det var så många kritiska moment som skulle gås igenom, byta flyg i frankfurt, byta flygplats och flyg i buenos aires. Men allting gick väldigt bra, alla flygen var i tid och till slut mötte jag Diego vid flygplatsen i Salta, den känslan... Det enda misslyckandet var att av de 23 timamrna som resan tog lyckades jag nog bara sova effektiv i max 5 timmar. Så det är en smått död Sara som kommer fram. Men icke låter jag detta stoppa mig. När jag kommer fram är klockan halv 2 i argentina, men halv 6 i Sverige. Som tur är tillämpar ju Argentina siesta så jag fick i alla fall sova några timmar till. Sen gick vi en sväng på stan och åt jättegoda toasts och sen träffade några i släkten och åt ännu mer mat, mums! Och på kvällen var vi på en bar och dansade bachata <3 Avslutade kvällen med typ världens godaste hamburgare om man bortser från McDonalds, som har de enda hamburgarna jag gillar annars. Och sen stupade vi i säng runt halv 3, observera att det var ungefär halv 7 på morgonen för mig. Så nu, morgonen efter, skulle man kunna tro att jag fortfarande är smått utslagen, och det är jag också :D Men solen skiner och jag kunde inte vara lyckligare. Hasta la vista :D

Kommentarer
Postat av: Soffi

Blir alldeles varm i hjärtat :)

2012-03-19 @ 21:28:32
Postat av: ONKEL H

Var rädd om dig hjärtat!

2012-03-21 @ 15:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0