Passar på att blogga i regnet

Idag är enda dagen somd et regnat hittils. All andra dagar har det varit strålande sol, dock har jag ändå inte lyckats få någon solbränna. Så vart jag än går så lyser det om mig, som en vit vampyr... Eftersom det inte var så kul väder idag så åkte vi och shoppade lite, eller jag shoppade lite vill säga :)
Men de andra dagrana har v promenerat runt i stan, kollat på marknader och åkt trambåt. Häromdagen gick vi upp för ett mindre berg som finns i utkanten av stan, det var en mindre pers, men utsikten uppifrån var fantastisk. Sen unnade vi oss att åka linbana ner, väen om Diego var en smula skakis haha :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad härligt det ser ut!!

2012-03-22 @ 23:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0