Räknar ner sekunderna

Sitter på jobbet dagen för lämning. Imorgon går den sista tidningen till tryck innan jag åker till Argentina!! Jag kan inte fatta att jag åker på Lördag. Tiden kan inte gå fot nog fram tills dess! Den dagen som jag väntat på i drygt 3 månader är snart här, inte en sekund för tidigt.
Statusen för dagen är att vi har en del vkar att göra så det finns en risk att det blir en sen kväll på jobbet. Men jag har i alla fall tacos att gotta mig med till middag, så jag är inte allt för ledsen över det.
Något jag däremot är lite ledsen över är att min hosta verkar vägra att försvinna. Nu har det gått så långt att jag köpt hostmedicin på apoteket (ojoj). Det hjälper säkert inte, men det är i alla fall värt ett försök.
Strax lunch och som vanligt är jag dödshungrig! :D

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ååååååååååååååh vad du kommer ha det braaaa!!!!! Äntligen är dagen snart här :) PUSS!!

2012-03-14 @ 03:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0