Sista dagen i Sverige!

Wiiie, idag åker jag! Jag kan inte fatta att dagen äntligen är här! Tråkigt nog måste jag fördriva tiden i svealand lite till eftersom mitt plan inte går förrän ikväll. Så dagen kommer bestå av att jag ska packa klart det sista och kanske städa upp lite här också så jag inte kommer hem till ett mindre kaos...
Förutom det ska jag väl sitta och rulla tummarna och hoppas att tiden går väääldigt snabbt för att lagom till imorgonkväll sakta ner riktigt ordentligt, men jag har en känsla av att det kommer bli tvärt om...

Vid 4 kommer i alla fall min snälla mamma och skjutsar mig till Arlanda, och jag har redan checkat in på min flight så jag behöver itne stressa dit. Känns ju skönt att biljetten fungerade och min namn var inbokat, en sak mindre att oroa sig för!

Så nu får alla hålla tummarna att jag inte tappar bort mig själv någonstans på vägen.

Hejdå Sverige - Hej Argentina! <3

Kommentarer
Postat av: Em

Ha de underbart nu sötis! <3 hoppas vi kan ses när du kommer hem! Puss Emelie

2012-03-17 @ 10:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0