Mysig lång kort helg.

Hemkommen fårn en mysig långhelg med mamma på landet. Eller långhelg var det i och för sig inte eftersom jag jobbade i fredags, men det känns som en långhelg när man åker från stan.
Vädret kunde väl ha varit bättre med lite mindre vind och mer sol så man kunde ha fått lite färg, men vi fick ju i alla fall shoppa aloss i Gusums klädlada så vi var glada ändå. För min del blev det två par skor och ett par capri jeans eller vad man nu kallar halvlånga jeans nu för tiden.
Lämpligt nog så var även Emelie ute så det blev en långpromenad och uppdatering om varandras liv. Så skönt med vänner man inte träffar så ofta, men det är ändå alltid lika självklart när man väl ses. <3

Bjukkar på lite pics till och med för att jag ska visa Diego hur fint det är på landet :)


Lillstugan

Självklart måste jag posa lite också :D

Nu blir det tillbaka till verkligheten. Veckan bjuder på jobb och träning och förhppningsvis en massa sol! Till helgen blir det en rykande het danskväll med 3h zouk och resen av natten med salsa och bachata :D Ser redan fram emot nästa helg med andra ord ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

<3

2012-05-20 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0